למה לקנות מאיתנו?

המילה 'יהלום' משדרת אצל מרביתנו תחושה של יוקרה. תחושה של משהו נוצץ, נקי, זוהר ונחשק, שגם עולה הון עתק: טבעת יהלום סוליטר, צמיד משובץ יהלומים ורודים, שרשרת מוזהבת עטורת יהלומים שחורים ועוד מיני תכשיטים, שרובנו נראה, או מאמינים שנראה, רק בתמונות או בסרטים.

אך האם באמת מחירו של יהלום חייב להיות יקר כל כך, או שיש בעצם דרכים נוספות להשיג את אותה שרשרת משובצת יהלומים לצוואר, במחיר שפוי ושווה לכל נפש?

משפט המפתח הוא 'צימצום פערי תיווך'. כשסוחר יהלומי הגלם רוכש את היהלום הגולמי מבעלי המכרה, הוא מוכר אותו מאוחר יותר ליצרן יהלומי הגלם, אשר מצידו מלטש את אותו יהלום ומוכר אותו הלאה, לסוחר היהלומים המלוטשים. זה האחרון, מוכר את היהלום המלוטש לבעלי החנויות, או לכל הפחות מפקיד את היהלום אצל בעלי החנות, אשר משלמים עבורו רק לאחר שנימכר ללקוח הסופי (קונסיגנציה). בשיטה זו, אין מנוס מהיווצרותם של פערי תיווך אדירים של עשרות ואף מאות אחוזים, אשר מאמירים את מחירו של היהלום, ככל שזה עובר יותר ויותר ידיים.

אצלנו, ב'פיין בריליאנט', אין פערי תיווך. 'פיין בריליאנט' היא למעשה גם סוחר יהלומי הגלם שרוכש אותם מבעלי המכרה, גם יצרן היהלומים שמלטש אותם וגם בעל החנות שמעמיד אותם למכירה לקהל הרחב. לקוחותינו נהנים כבר שנים מחיסכון עצום של אותם פערי תיווך וממחירים אטרקטיביים, שמתאפשרים אודות לבעלות הבלעדית שלנו על כל החוליות בשרשרת הערך הזאת: החל מיציאת היהלום הגולמי את שערי המכרה, דרך עיבודו וליטושו, ועד ענידת טבעת היהלום על אצבע לקוחותינו, כך שלחוויית הקניה מצורף גם תג מחיר סביר ושפוי, אשר מתאים כמעט לכל כיס.

קוראים לזה, בשפה המקצועית, 'יהלום יד ראשונה'. תרתי משמע. לא רק שלקוחותינו הם הבעלים הראשונים של היהלום ("ישר מהניילונים") אלא שהם גם הבעלים הראשונים באמת של היהלום, מידי מי שרכשו את אותו יהלום מבעל המכרה, ומבלי לשלם למתווכים וגוזרי קופונים למיניהם בדרך.

וכמי שרכשו את היהלומים עוד טרם ליטושם ובמצבם הגולמי, אנו עצמינו רוחשים להם כבוד רב. ואת הכבוד הזה מרגיש כל לקוח ולקוח שלנו: איכפת לנו שהיהלום יהיה אכן מושלם ונוצץ, במלוא מובן המילה. אכפת לנו שהמוצר הסופי ישדר יוקרה, שהעיצוב יהיה מרהיב וימשוך את תשומת הלב הראויה. איכפת לנו! כל יהלום עוזב את חנותינו בבורסת היהלומים ברמת גן, כשמצורפים לו תעודה גמולוגית ייחודית, תמונתו ורשימת מאפייניו הספציפיים רק לו.

זאת ועוד, 'פיין בריליאנט' חרתה על דגלה עוד מיום הקמתה, לפני מעל יובל שנים, מתן שירות לקוחות מהטובים שתמצאו בשוק. בנוסף, אנחנו כל כך בטוחים באיכות מוצרינו, שגם האחריות שתקבלו מאיתנו היא בלתי מתפשרת וללא סייגים. כי אכפת לנו גם, שתקבלו שירות כיד המלך, ותצאו מאיתנו עם תחושת ביטחון, מרוצים לא רק מהיהלום, אלא גם מהמחיר והשירות.

צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח להציג בפניכם את המבחר העשיר והייחודי של יהלומים ותכשיטים בעיצוב אישי, שיכולים להיות גם שלכם, לפי טעמכם ולפי כיסכם. לעונג יהיה לנו לייעץ לכם ולהדריך אתכם בכל שלבי ההתלבטות והקניה ואף לעונג יהיה לנו לראות את החיוך הרחב שיסוך על פניכם ברגע שתקבלו את המוצר הסופי. אנו בטוחים כי התכשיט שתקבלו אכן יהלום אתכם וישרת אתכם עוד שנים רבות לאחר שתענדו אותו לראשונה.

 

 

 

יהלומים

More Articles
אבן (stone) – יהלום אש (fire) – משחק אור באבן הנגרם כתוצאה משבירת האור הלבן
שמו של השליט המוגולי אקבר שאה (1556-1605) חרוט על יהלום זה ומכאן שמו. ככל הנראה
יהלום הסנסי היא יהלום בצבע צהוב ובמשקל של 55.23 קראט. יש הטוענים שזוהי האבן הראשונה
היהלום נקרא על שמו של הדוכס ג'וזף (1872-1962), נסיך הונגריה ובוהמיה, אשר החזיק ביהלום. מדובר
סגירת תפריט
Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.
×

עגלת קניות